2015年1月15日 星期四

【2015 快閃東京‧伊豆】※前篇

去年十月左右,從朋友口中得知Cyndi Lauper 三十周年巡迴演唱會的日本站會在一月舉行。先着日本朋友訂了票,但在付款限期前一直未得悉2015年年頭的工作安排,心裏一直忐忑。(照片來源:http:// zip-fm.co.jp/)

一腦子充斥着想去的衝動,那時HK Express還每天傳來促銷的轟炸,最後還是訂下了凌晨去凌晨返的機票,任性地敲定了這次四日三夜兩泊的快閃之旅。可惜HK Express網站當機,成功付款的時候每人要多付六百多元︸_ ......


 
只留在東京市內的話實在有些浪費。到那些近郊地方走走好呢?栃木県湯西川温泉冰燈祭「かまくら祭」一直都在渴望名單的前列,可惜要到124日才正式開催。又要跟這項「歴史文化夜景遺産」活動緣慳了。

(照片來源:http://www.yunishigawa-yamashiroya.co.jp/kamakura.html)

那就回歸原點,再到訪自己初嘗温泉旅館的伊豆半島吧。在網上爬爬文,原來訪日期間正是熱海梅祭期,熱海櫻花祭則也在隨後的124日展開。了解過開花狀況,就決定第一天到熱海賞花去。第二天則轉到鄰近的修善寺,繼續Hotespa集團的巡泡。最後一天回東京,看罷演唱會就直奔羽田。(照片來源:http:// zip-fm.co.jp/)

東京,久違了......



上一站:【2014〜15 四國北九州

下一站:2015 峴港河內







15 則留言:

  1. 伊豆我只去了沿海(伊東/伊豆高原/下田)
    修善寺非常有興趣~

    回覆刪除
  2. 你的工作安排咪就係行程安排囉, 仲密過紅館檔期, 哈哈!! >:)
    伊豆好猛鬼喎, 我之前買左本伊豆旅遊書但係一直都唔敢去.... >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係迷好猛鬼架? 同富士山附近的溫泉區一樣? 所以都未諗過去.....

      刪除
    2. 伊豆咁大,日本朋友一齊去都無咁講。

      時運高,睇唔到睇唔到...

      刪除
    3. 可能你個日本朋友應該係唔敢同你講... >:)

      刪除
    4. 其實伊豆/富士山好多旅館選擇,揀D新D感覺會好D囉,上次我住咗兩晚富士山河口湖,一D問題都無,伊豆我住過一晚下田,都無事喎,如果個心成日都去咁諗,無都覺得有添..

      刪除
    5. 其實我唔諗㗎,啲人話新宿華盛頓酒店都猛,但我都住過幾次。攰到死返酒店,執下嘢沖埋涼都大覺瞓喏。

      刪除
    6. 新宿華盛頓好似曾發生屍體發現案...?

      刪除
    7. 有website例哂死人屍體案酒店,都係唔睇好過睇。

      刪除
    8. 出門求開心,唔知咪唔駛驚囉。

      刪除
  3. 你D遊記寫唔切喎!!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 可能快閃東京未開始寫, 你已經又去完第2樹了!

      刪除