2015年12月23日 星期三

【2015〜16 冬の東日本Day 01】※前篇

早一年已經以里數換好機票,一心想試坐年初經已開通的北陸新幹線,直指香川県,再遠走能登的盡頭。計劃中思路轉了幾轉,最終變成了現在的這個山形、栃木、長野和群馬四県走馬看花的行程。

這次期望最高的當然是「蔵王樹氷」。晚上的點燈活動在二十六日才正式開催。網上說十二月是樹冰的成長期,但今年日本的冬季比平年炎熱,滑雪場在十二月也不夠雪量。一直找不到實時的報導,希望山頂上的樹冰不會結不成吧。
(照片來源:「蔵王ロープウェイ」網站)

另外也聽從了哥哥的建議和參考了Hitomi的遊記(友情連結請按),決定挑戰一下登上山寺的1,070段。
(照片來源:「 」網站)

將會利用五天機動的JR East Pass。年末的銀山温泉宿在各大網站都black-out了,那就順着新幹線來到那須,跟日本朋友到高原去給大自然包圍。
(照片來源:「那須湯菜宿瑠鼓」網站)

年度盛事當然要在大晦日收看紅白歌合戦。年末要在東京都內找一家像樣的酒店舒適的看電視,房價都已颷上天了!那就只好將目標指向近郊。本來有好幾個一直嚮往的群馬県温泉想去,但年末的空房在各大網站甚至官網都沒能訂到,計劃又改到了輕井沢去。初時還訂了一家可供十人入住的木屋,但又怕屋子太大太空洞的恐怖,最後就選了一家裝潢比較新式的酒店。
(照片來源:「 ロンギングハウス」網站)

一直磨蹭在最尾段的行程,以致最後一夜的住宿確認得太遲,在上野都找不到性價比合理的雙床房間。這家挑無可挑的商務酒店用上了大小姐最怕的床套……
(照片來源:「ホテル 」網站)

行程初段的天氣不太好,希望2015的不順都隨壞天氣離去,迎接美好的2016。明天出發祝各位聖誕快樂,新年進步,身體健康!


上一站:【2015 羅馬】

下一站:【2016 疾走京滋賀



23 則留言:

  1. 過一個白色聖誕,開心又開心,我都想去睇「蔵王樹氷」,超級靚呀,等你回來啦,祝聖誕快樂﹗2016年見﹗

    回覆刪除
  2. 聖誕快樂!新年進步!身體健康!
    一直都未見出跨年行程,以為今年喺香港過。
    仲有,上面寫嗰個 "迎接美好的2015" 其實係咪 2016呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得添,玩得開心啲!

      刪除
    2. 多謝先!

      嘩喀喀,可能太留戀2015嘞,即改!

      刪除
  3. 聖誕快樂~ 玩得開心D呀,2016見啦 ^^

    回覆刪除
  4. 有樹冰架喇, 你去 Ropeway Facebook 會見到, 尋日有 post 相.
    https://www.facebook.com/zaoropeway

    冬季東北近年都好似過晒氣咁, 早幾年都仲有人去, 近年網友圈內好少見遊記.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好嘢!之前路睇住facebook同官網都無冇乜news.

      刪除
  5. 冬季東北我2010年去時都好多人去架,自從311後就少咗好多人
    有幸睇過樹冰,真係大開眼界好值得去睇
    玩得開心! 聖誕快樂、新年進步!

    回覆刪除
  6. 又出發去旅行,羨慕死人^^

    回覆刪除
  7. 玩得開心d~~

    哇原來仲去完歐洲!

    回覆刪除
  8. 報導:docoxx張4G卡好慢.........我响上野如是,朋友响大阪如是!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛轉插入朋友部Sxxy 新機,堅LTE 極速。係我部中階機不濟T_T

      刪除
    2. docoxx張4G 插落我部 Nokia 830 快如新幹線喎!

      刪除
  9. 我恨睇樹冰好耐!等你既遊记!聖诞快乐!

    回覆刪除
  10. 祝新年進步! 山寺依然係一個難忘的景點! 老公咩住重裝備地下又冰又雪咁上山~lol
    rainbow hotel上野我住過! 房好舊~~ 但係房夠大位置方便同埋平!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝身體健康,新年快樂。去咗山寺,今年天氣反常,一粒雪都無呀!不過去咗橋本屋,開中哂!

      刪除
  11. 輝哥,睇到冰樹冇呀?聽聞日本落緊大雪喎。

    回覆刪除
  12. 睇到呀!山頂凍就預咗,但係超大風先嚇一嚇,第一下出纜車站,行多幾步有窒息嘅感覺。之後戴口罩,出出入入車站總算睇到好靚嘅light up!樹冰係成長初期,未係結成一大舊,第二日日頭又密雲,所以只係睇咗夜晚。

    回覆刪除
  13. 新年快樂啊!! 祝你想飛就飛, 身體健康!!

    回覆刪除