2019年4月27日 星期六

【2016〜17 跨年九‧本 Day 10】※完

回程日的天空通常都是特別的藍

三宮the b Kobeザ・ビー神戸」的客房空間寬廣,價錢超合理,真的沒有住大阪的理由。朋友睡得如爛泥。我就決定晨運去。

我想下次関西遊的話,也會選在神戸投宿。(後話:之後的関西快閃行為了省錢,改到尼崎下榻。大阪、梅田一帶的酒店真的是天價!)

沒想到攤檔還在叫賣。

炸雞當早餐,不錯吧。

加上一碗熱騰騰的関東煮,再從大堂取了杯免咖啡,這頓早餐也不失禮呀。

退了房又再逛逛。新年假期車站一帶都封了路,方便市民到「生田神社」參拜。

到附近商店街的「BOOK OFF」看看。首要任務是替香港朋友買結衣BB的寫真,可惜沒找到。

超想去的地方,但路程實在不容易

以往的話,一整套買下來是絕不眨眼的。這時嘛,買了第一冊就當擁有全套了。

不是那種到日本動輒要補給日用品回港的人,但唯一例外的就是到藥粧店買這款mandom柚子味的鞋履除臭劑,買了幾瓶就夠用一整年了。別的味道就是不喜歡。

臨行前的一頓午餐,本來想到酒店內的人氣店「Plasir 」去,但早一個月前想預訂時都已滿席了。那就從tabelog挑了這家評分也不差的老店「和黒 北野坂本店」。

廚子都是老師傅,手勢熟練。

挑定了套餐,廚子都會把牛排給客人確認。欸,難道已預知「Plasir」會東窗事發?

濃稠的奶油湯。

食材的配搭和味道都見心思,但就嫌師傅大公式化了。

炒飯也端上來了嗎?上菜的速道也真太快了吧,一小時左右就吃罷,感覺太急趕。

一球柚子雪葩加上一杯咖啡,十分經典的居留地歐風套餐。店子空桌多着,沒有預約的客人登門店子卻不予招待。大概是食材的份量和洗切經已老早準備好吧。老店的堅持還是值得尊敬啊。

回酒店取過行李就出發到機場去。真的超愛這一拖二的行李箱組合,可惜大箱子都給我勞役至死,新買的都沒有那個吊繩配置了。

愛神戸還有一個原因,就是到関西空港的交通相當便利。一程高速巴士即可直達,不比京、阪遜色。

冬日的斜陽照在通往人工島的大橋上。又要回去了

最後衝刺

候機室人不多。

選擇亦然。登機後再來一杯,有點醺醉

這次是最後一次能用到AM換取跨年機票了。2018的買票,是白花花的買啊T_T




[後記:終於完成了這篇遊記,沒想到已是兩年多前的旅程了…]


上一站:【2016 開普敦

下一站:【2017 順化




12 則留言:

  1. 幸好我無食過Plasir,不過講真,除非兩隻牛放出黎比拼,就咁憑肉眼邊會識分丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 食過其他牛,都係咁做下樣俾客人睇下,好似香港稱海鮮咁。

      刪除
  2. 新 R 喼無咗個扣我都 O 晒咀.
    AM 622 後你都唔駛旨意再換到了, 阿門.

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka,我嗰個唔係R牌呀,不過都係個英個老牌A。

      一早轉行分散投資儲Avios,今年跨年出奇順利地出咗飛。不過仲有好多AM用極都用唔到,嚟緊大陸都照殺!

      刪除
    2. 我以為係 Air

      不過 Avios 月尾都加價了、日本就 10%,短途 33%

      AM 亂用啦、唔值錢。

      刪除
    3. 上親AM望都真係想鬧人,巧立名目連單程econ飛日本都可以計到成五萬里,太過份😤

      刪除
    4. Tailored business one way 57000
      不過旺季一樣要搶

      Standard Award 只可以淡季用到。

      刪除
    5. 仲有啲啲咩choice, 幾款,呃鬼

      刪除
    6. 宜家淡季都唔容易換,我今年兩套淡季飛都要差唔多一年前換,business真係唔捨得囉...

      刪除
    7. 我上次去3月去、係一星期前先有位

      其實你計一計成本、business 係抵好多

      刪除
    8. 一定係business抵啦。我有個朋友好易閒日放假,經常換到。

      刪除
    9. 但我D里數又唔係多到咁,坐business飛兩轉就無哂,要儲又唔係話咁易,我情願坐econ可以飛多幾轉囉..反正以前同宜家都可以淡季飛,只不過要早D換啫

      刪除