2021年12月31日 星期五

2021 紅白歌合戦

轉眼又一年。訂好的機票和酒店又忍痛取消了。

本年打算又約朋友到酒店一塊兒看。網上查好了,明明說酒店有nhk premium,checkin再一問,竟然說沒有!前枱説疫情下來就沒有續訂了...一下子給殺個措手不及,先到這家由東京來的過江龍餐廳吃一個蛋包飯。

鰻魚超長,肥美。

那就轉場到朋友家去看吧。

汽酒少不了。

準備...

吃着日本朋友穿來的金胡麻魚乾靜待節目開始。

這年以色彩作主題。

紅得不可擋。

上半部最吸睛是在清水寺的演出。

下半部開初就是高橋洋子的經典。

我是「老餅」,還是愛聽舊歌。

再來一首。十多年的習慣,現在都可以上網辦到。希望2022年是個好年。祝大家身體健康,新年進步。




11 則留言:

  1. 無得去日本,都要食番個日式蛋包飯當自己去左日本^_<新年快樂﹗

    回覆刪除
  2. 輝哥, 新年快樂! 身體健康! 心想事成!
    我屋企有 NHK World Premium, 不過覺得今年好悶, 未到完場已經轉場去睇鏡仔咯 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你新年快樂、身體健康呀~

      裝咗咁好?咁可以成日睇,真高興。

      上半場堅悶。我都係玩住手機睇咋。

      刪除
    2. 係呀, 裝咗都差不多十年, 其實都唔平一個台成七十幾八十月費, 而家阿女喺日本仲更加要裝黎睇即時新聞.

      刪除
    3. 今年好凍,都內都落雪,我睇到張新宿東口嘅相,唔似以為係札幌。

      刪除
    4. 哈哈,阿女嗰日影相俾我地睇,如果唔係佢拖住隻狗都以為佢偷偷去咗北海道添 🤣

      刪除
  3. 即係去完酒店CHECK IN再去朋友屋企睇再番酒店? 紅白對你黎講真係好重要WO XD
    果間滿天星咩時間都要排隊....未有機會試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係checkin問多次原來無nhk,即刻取消呀。

      間餐廳排得嚟又算快有位。一試無妨。

      刪除
    2. 有得即刻取消咁好? 通常唔係24小時前架咩,BTW,執晒野取消有D無癮,好彩你無小朋友否則取消小朋友嘈到拆天XD

      刪除
    3. 同酒店講清楚想嚟睇紅白、又check過NHK網話佢哋酒店有先book房。咁酒店都好好肯俾我哋取消,仲包一句取消咗就無得要返間房嘞咁話,似乎booking都幾full。

      刪除