2014年9月27日 星期六

【2014 長野‧奧飛驒‧紅葉?】 ※前篇

出發前一天一覺醒來,爬了文青Albertlaw的新版廿四條金句(載於:網走@最冷北面)。內容逗趣,把剩餘的睡意一掃而空,一下子變得精神爽利。

再把這一趟的行程確認好。天氣似乎不錯。


就知道到一般賞紅葉名勝還是太早,所以特意籌劃登上長野県駒ヶ根市,標高2,600米以上的「千畳敷カール」,希望能一睹網頁上說九月下旬、十月上旬染黃染紅的壯麗山麓 (照片來源:「中央アルプス観光」網站)


下午補祝朋友生辰,吃了至愛的下午茶。回來時一踏家門,哥就着我留意日本長野和岐阜之間的御岳的噴火情況。長野和岐阜嗎?不就是我今次行程的全部嗎?



緊急應變模式立即啟動,速到各個相關景點和交通措施的網頁確認情況。得知沒有影響,心情稍為放鬆。但是驚覺爆發造成登山客死亡,心裏還是不好受。人禍導致遊客的傷亡令人痛心疾首,但天災而來的更觸動我的傷感神經。唉……珍惜眼前。



上一站:【2014 青島





10 則留言:

  1. http://blog.xuite.net/dragonfly2013/blog/193792648
    千疊敷去過喇,好靚架!不過中午後容易起霧,記得早啲上去。玩得開心啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇咗你嘅blog, 無諗到會咁多人上山。不過一早book咗山上嘅酒店,希望唔會錯過珍貴時刻。立山上次睇唔到雪牆,好可惜。

      刪除
  2. 又出發了, 好靚呢!
    唉! 天災實在太殘忍!!! 全世界都唔準再有天災呀!!!!!!

    回覆刪除
  3. 雖說長野‧奧飛驒正是火山爆發地帶~但同你去的地方是不是有一定距離?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭唔知,聽到係岐阜同長野之間嘅火山爆發,都擔心。但睇番地圖係有段距離。

      話時話,我去咗深山櫻庵嘞。的確唔錯,但比較多房,又遇着多住客,熱鬧咗啲。

      刪除
    2. 深山櫻庵定高山櫻庵?

      深山櫻庵我以為係少房路線添 (20樓下啦)

      刪除
    3. 深山櫻庵呀,有七十二間房,人來人往呀。老外同胞齊集,好熱鬧。

      刪除
    4. 72間又真係好多房@__@"
      我估唔少台灣人

      刪除
    5. 現場大部份係日本人,撞到兩group夾埋至少十個香港人,一對老外。仲同一對北京小情侶傾過偈,最盞係後尾隔一晚响高山嘅酒店又撞到佢哋,好橋。

      刪除