2015年6月25日 星期四

【2015 東京◎導遊阿輝】※前篇

難得二姐衝破障礙,應孩子的要求,首肯到日本去,就讓我做一次導遊阿輝吧。

可惜他們選了我一般不會到訪東京的六、七月。梅雨季節最惱人,看了天氣預告就更覺沒趣了。(照片來源:Yahoo! Japan天気)

急性子的二姐擅自買了國泰的凌晨機套票,更聽從旅行社職員的提議,選了東新宿的Granbell Hotel。的確就在地鉄附近,但對第一次訪日的一家四口,要從成田機場到酒店去,實在有點困難。最後我只有先早半天坐香草到東京去,好好睡一夜再到JR新宿接他們到酒店去喏!
(照片來源: Granbell Hotel Shinjuku官方網頁)

上一趟買了Sharp Healslo Presso抹茶機,興奮過頭,以為回香港只要買個轉換插頭就可以。那知抹茶機是100V 900W的配置,拿回辦公室經同事提點才知道是什麼一回事…..


要到鴨寮街買一個合適的變壓器原來足有鞋盒的大小。連即上日本網頁找找,最後找了個小型的又適合熱器具的旅行變壓器。(照片來源Amazon.co.jp)

辦了網購送到酒店去,可惜網站回郵,變壓器欠品中,再入荷會是7月中旬了。那又怎能趕得上呢?告吹了,只好到氣器店碰碰運氣。

希望到埗後一路順風順水啊,畢竟孩子滿心歡喜要看高達啊……



上一站:【2015東京近郊お花見

下一站:【2015 清邁】



20 則留言:

  1. Enjoy! 你真係一個好弟弟....早半天到東京去接佢地
    有時Yahoo 天氣未必準, 可能晴天呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今日全日都只係微微雨,太好嘞!

      刪除
  2. 你真係"又飛啦"
    玩得開心d~

    回覆刪除
  3. 個變壓器YODOBASHI還有,你去看看。

    http://goo.gl/2f3gc2

    回覆刪除
  4. 唔該你呀,コーさん。原來可以咁check庫存。哈哈,不過我唔係睇中呢個model, 係另一款有三腳插嗰款呀,但係都有,好緊張!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次個電飯煲都係要喺鴨街買個鞋盒返去 XD

      刪除
    2. 其實你邊日走?我6.30-7.3在東京。

      刪除
    3. 哎吔,眼大睇過龍,原來都係無貨。

      我1號回歸啊。你唔會係淨東京啩?

      刪除
    4. 1號?唔等埋大減價?

      刪除
    5. 細路其實仲未放暑假,唔留得耐。我啲假都要慳住洗。

      刪除
  5. 今日落機時專登望吓候機室見唔見到你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,我掛住衝去買pass, 唔記留意有無注視啲目光添!

      刪除
  6. 7月頭我去過兩次感覺良好~不過6月尾7月頭比較無MUD特別活動!

    回覆刪除