2018年7月28日 星期六

餅罐在哪兒?

今天是外甥生日,替長輩封一個日元的紅包給他。翻開抽屜找着找着,才發覺原來已經儲了這麽多日本的鐡路周遊券。


差不多大半年沒到日本去,還以為今年遊日的興致早己急速減退。誰不知近來一下子又落實了下半年三次日遊了:

八月--北海道合家歡
十月--快閃香川県
跨年--又是東日本

期待中...

6 則留言:

  1. 我都儲咗唔少pass,得閒都要整理下先😁

    回覆刪除
  2. 哈哈, 我呢越舊既越有, 廿年前嗰本係咪可以入博物館呢XDDD, 近年揸車多咗相對火車證就少咗.

    回覆刪除
  3. 8月北海道,海膽 哈密瓜 白桃 勁多野食

    回覆刪除
  4. 我好少pass,要努力儲儲儲^_^因為我吾識自駕>_<重有次日本之旅,好羡慕^_^

    回覆刪除
  5. 我全部掉晒落垃圾桶,因為儲開就會係一條不歸路...

    回覆刪除
  6. 我都有一堆,全日本、北海道、東北、關西、九州都有,不過無集中放埋一起,近年自駕遊多咗,Pass都越嚟越少

    回覆刪除