2021年3月17日 星期三

心血來潮...

上一次登入網站是去年十一月取消年末的預約,也沒留意點數的到期日。

這天心血來潮看看。不會吧!三萬五千多的點數都過期了!足夠預訂一位的温泉宿一泊兩食計劃!雖然自己去不了,至少也可以預訂一些計劃讓在日本的朋友使用,免於浪費吧。

再爬爬網站資訊,多了這個Jalan Stage計劃。雖然成為了金級會員,但心痛得不想理會太多。十二月能成行的話再算吧。希望在明天...

9 則留言:

  1. 睇完呢篇我都上樂天睇睇, 原本喺度既分都歸0, 好彩分唔多 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 樂天我都唔多,重注Jalan呀陰公😭

      刪除
    2. 我唔習慣儲分,上次既分今次訂房通常都用咗,所以冇咗既都係上次北海道留低落黎。

      刪除
  2. 我已經唔記得有幾多分剩,應該唔多
    依兩年我用多咗一休訂房(如果價錢一樣),喜歡佢可以即時用分唔駛等下次

    回覆刪除
  3. 我d分都係餐餐清,應該都係剩低唔多

    回覆刪除
  4. 有朋友話有 無返工既friend 唔來咁多, 用 mileage 換了年尾的機票去日本先...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都換咗嘞,有就皆大歡喜,無咪最多取消啫。

      刪除