2014年6月7日 星期六

【三重・北九州 2013 ~ 14 Day 11】※ 完

早睡早起,眼一張開就急不及待要看看清晨的長崎港。薄霧下丁點迷濛的港口美得令人精神一振。

晨光慢慢從遠方照射過來。

十幾分鐘之後,僅餘的夜景也離我們而去。

又可獨佔大浴場了。

梳洗過後,回到房間,晨霧散去不少,遠洋上的小島也看得清楚。

另一邊山頭都蓋滿了房子,在共享長崎港綺麗的同時,晚上也都協力為締造璀璨而散發光芒。

早餐也在房裏享用。都是些清淡有益的的蔬菜為主。

漬蘿蔔弄成了馬形,慶賀新歲。

新年大吉。

多看一眼藍天下的港灣,就要告別長崎、九州和日本了。

到前枱結賬,在大堂等待送迎巴士。剛好有幾位習茶道的太太,正襟危坐的觀摩老師的示範。

老師每一個步驟都一絲不苟。

下課了,大家才鬆過氣來,有講有笑。

最後一夜選了在長崎度宿,早上坐特急列車回博多,事前也有擔心新年難訂座位,又怕鐵路有任何差池就會到不了機場。到了車站,沒有任何異樣,心情就踏實了。

坐上外型酷透的787列車回去。

一邊喝茶一邊看戲,兩小時的車程一下子就過了。

拖着行李箱,到了Hakata City餐廳街上的「37 Pasta」排隊等候吃午餐。2011年來過吃晚飯,一心想着這次旅程也來一趟。但是大晦日當天餐廳街都提早休息了,只好在這天吃午餐了。

麵條是位女生現場生製的,主理的又是幾個合作無間的小伙子,整家餐廳都是青春的氣息。

我是離不開吃海鮮的了,汁料是放進了明太子煮成的。拉麵店在香港開得如雨後春筍,烹調湯頭和叉燒的材料和做法早已是完全進口。以地道的新鮮食材入饌的和風意大利麵,卻就只有在日本才吃得到了。


朋友的帶子肉碎麵是限定的。

美味依然,給行程劃上完美句點。坐上駛往機場的地下鐡是多麼不捨。

福岡機場接近市區,是愛遊九州的其中一個主因。地下鐡只把我們領到國內線空港,要轉乘無料巴士到國際線航廈。

機場又怎少得了把遊客荷包吸乾的賣店。


候機室都是回家的港人為主。

咦,是慶祝日本和西班牙建交四百年,由西班牙手繪藝術家Javier Mariscal Sanrio創作的別注版吉蒂貓「Hello Kitty Mariscal」。連忙給師妹發了短訊,沒多久就拍板認購印有地球圖案的背包了。奪目的色彩,實在太醒目了。左邊的吉蒂貓還長了咀巴!

替別人高興的同時,卻為自己坐上歸家的客機而神傷,只好期待下一次的跨年日本之旅。




上一站:【2013 秋の山梨・東京

下一站:【2014 胡志明・芽莊





15 則留言:

  1. 不知不覺,又睇到尾聲⋯⋯

    回覆刪除
  2. 多謝分享! 我做左一半既功課, 睇完你既行程, 係時侯繼續做埋準備7月出發了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都出下遊記啦。我又想睇下你7月去邊參考下,我十二月再去九州呀。

      刪除
    2. 哈哈, 我都未寫過遊記, 因為我既行程好HEA會悶死人, 再加上我無乜興趣影相!
      近年去日本好多時都係一個人, 因為太HEA, 所以就算1年去2/3次東京, 我都去得好少地方(東京郊外), 同埋我去既地方你應該好多都去過啦!
      今次去九州, 我都無打算去亞蘇山, 你可能會覺得好浪費, 但我真係無興趣睇火山, 同埋我又唔泡溫泉, 又係至在飲飲食食, 買下野.
      你12月又去? 知道跟你去啦!

      刪除
    3. 唔怕喎,咁你咪post下啲飲飲食食相囉。

      哈哈,我連熊本城同亞蘇都未去呀。都係得幾日,唔想衝太多景點。

      Hea 下都係一件樂事,但我會選擇揾個resort全hea唔郁。

      刪除
    4. 我知呀, 你好ENJOY浸溫泉同游水, 好多時都見到你對"飛毛腿". HAHA!

      刪除
    5. 匿名人仕,其實我以前都係只去,一路無諗住寫,而且我字都唔識多個。
      點知神推鬼擁之下開始,寫寫下就慣。

      同埋你一人旅,反而係寫blog優勢,即係出trip有時會主動影多幾幅相,作為寫blog之用。

      刪除
    6. コーさん, 我呢D死懶鬼連影相都唔多, 去遊行果時HEA, 返到黎香港仲HEA, 邊願意寫野呢! HEHE! 遲D去你個BLOG偷睇下先.

      刪除
    7. 係啦,寫吓就慣。我係驚退化,趁仲記得去過邊寫低去,唔係過一排真係乜都唔記得。

      刪除
    8. 退化? 唔係呀化? 有排你捱呀後生仔!!!

      刪除
    9. 哈,歡迎。
      不過懶時懶,都求其作個名,開個google account,下次留言可以記得。

      刪除
  3. 通常last day~我都唔敢住太遠~就係驚有咩差池@@
    例如去東北玩~last 點都落東京stay最後果晚..

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次plan嘅時候都有考慮,但為咗就嗰五日pass,又想中間留响博多連住洗吓衫,加上計埋啲酒店嘅價錢,最終就搏一舖。

      刪除